jessicasavilahti

Direktlänk till inlägg 30 mars 2012

Hjärnskakning på köpet!

Av jessica savilahti - 30 mars 2012 14:58

Hejhalåtja!

Dagen har vart perfekt, förutom att jag typ fick hjärnskakning på köpet..

Menmen, shit happens!

Dagen började med att jag drog till skolan typ tio över åtta,

sen gick bussen mot Kalix kvart över, oså vart vi där i typ en timma..

Sen beslöt jag & Emma oss för att börja gå in till stan..

Och det var längre än vi trodde..

Men träffade Mattis & Fanny en snabbis också :-)

Så fett värt att dra in till stan..

& dom blev typ inte ens sura när vi ba drog :DDD

Men little bad girls we are!

AHHAHAH AASG!

Men sen kom vi tillbaks och chillade,

sen åkte jag madrass med Henny & Emmy :-)

Svin kul! (Y)

Förutom typ näst sista åket då jag & Amanda typ fick hjärnskakning båda två..

Ni vet , SAVILAHTI POWAAAAH!;*

Men hursom helst, bjuder på bilder som avslutning, för känner att inlägget blir ganska långt..

Respekt till er som pallade läsa hela!

Då hörs vi, kram!


       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jessica savilahti - 1 april 2012 19:48


Ja, har ju somsagt börjat blogga med blogg.se nu, så för att komma till min nya blogg så tryck på bilden för att komma till den nya bloggen!     ...

Av jessica savilahti - 31 mars 2012 20:05

Hejhalåtja! Idag har jag vart med Jessica2 hela taaaaghen :-D Började med att Jessica2 kom hem till mig,  och sen så for vi till IKEA och åt köttbullar & pommes  dagens lunch vet ja (Y) Sen gick vi igenom Stadium, iNTER sport och candy worl...

Av jessica savilahti - 31 mars 2012 11:45

Hejhalåtja! Blev först väckt av att min syster ringde, men hann inte svara.. Sen fick jag sms ... Sen ringde Jessica2 till mig :) Och fråga om jag kunde va med henne idag, så då bestämde vi så!:) Sen ringde hon och fråga om jag ville nanna ho...

Av jessica savilahti - 29 mars 2012 21:09

Aaaaaa, rubriken lyder! Jag har världens bästaste, underbaraste, finaste, mysigaste, gulligaste, knasigaste, muppigaste & till slut, världens fucking  raraste pojkvän, tjaaa slå den ni!   Men nog snackat om he, idag hade vi sovmorgon till halv ...

Av jessica savilahti - 28 mars 2012 21:31

  Världens bästa storasyster!<3   Världens bästa mor!<3       ...

Blogresponse

Presentation


Välkommna in till min blogg!
Jag kommer att blogga lite om
min vardag, släkt, vänner & foto.
Och slänger in dagens outfit då & då.
och kommer även att ha tävlingar
när jag har tid & ork.
Men video inlägg & frågestunder
kör vi dock hårt på!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Arkiv

besöksvärda bloggar!

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards