jessicasavilahti

Alla inlägg under augusti 2011

Av jessica savilahti - 15 augusti 2011 08:08

Gomorgon!(:

Vaknade 06:58, idag kommer Emma till Haparanda också :')

Sen kommer Amanda (min kusin) som jag inte träffapå aslänge...

iDAG ska jag då va med Emma & så får vi se om det finns nå fler vi ska va med.

Ajaa, men jauu, just nu sitter jag här hos farmor & farfar och har tråkigt ... =|

ajjaa, bloggar väll senare ikväll eller nååå,


Ciao.


/Jessicaaeeeee.

Av jessica savilahti - 14 augusti 2011 18:54

Heeeeeeeeeeyyyyyyy!:)

Imorgon kommer Emma t happis :')

Blir väll o umgås m henne då dom dagarna hon är här :')

sen får jag väll ta me ut dm också m oss :)

sötnosen jauuu :')

Ahmen ah, jag har haft sjukt tråkigt idag... =|

AJAA, orkar manbörja traska t pappa ? :'D

HAHAH, ja tror nog ja göre :')

It träffat han på tp 5 år känns det som ju ? ;o'

Drar väll antale iväg imorgon och köper nya skor,

som kostar 700kr :)

Btw, ska ju färga håret rosa :')

Får väll beställa tid till frisören,

för blekning :')

Sen får ja ta o beställa hem håräfärgen ;')

Undra hur jag kommer se ut sen efteråt ;)

HAHA, nej men ah....

Imorgon fyller abv<3, hela tretton år :'D

HUH, big deal, jag älskar dig  Johanna<3.

Ajaa, men vi får höras!


Ciao.



/Jessicaaeeee.

Av jessica savilahti - 13 augusti 2011 15:15

Tack för domhär underbara tre dagarna m dom bästa ;*

fyfan va kul vi har haft! Ja lovar,

jag kommer sakna han fett mkt när han åker hem ... ;'c

han bor tp på andra sidan sverige ju ? (A)

men aja hursomhellst, på måndag fyller världens bästa brud 13 år :'D
min abv;*, vi är ju hur grymma som helst på att spela cod (A) 
a, fast ne :D:D:D:D:D:D:D:D::D:D:DD::D:D
AHAHAHAHHAHAHAH, fyfaaaaaaan ....

Jag , Johanna och Saku tänkte ju dra t stan idag,

men han sku t sin moster så vi får väll dra t stan nån annan dag ist :')
 


aja, ork it blogga mer x)
bjuder på en smeeexig & då menar ja väääldigt smexig bild på mig och Johanna sen inatt ;) <3 




/Jessicaaaeeee.

Av jessica savilahti - 6 augusti 2011 14:01

Shuuuuuuueee.

Just nu chillar ja ppå bussN^ m Leona<3,

vi tjockar oss ;) HAHAHA, nej men ,

igår & dagen före det var jag på LK, 

med dom bästa ;*

Och igår dagen vart awesomee, med , Marina, Albin & David och ngn annan ;D

Vi hade sjukt kuul, höll på o dööö assååååå....

Vi kom hem vid 11 tiden ådeee...

Liksom varför ska man alltid ha sjukt kul dagen före man åker hem ? ;o

huuh, säg mig varför ... ?

Hursomhellst.. Kanske åker t luleå nästa helg om jag får igen :D

Lälälälälälälälälä, men aja, vi får höras, bloggar mer senare...


/Jessicaaeeeee. 

Av jessica savilahti - 4 augusti 2011 11:19

Shaaauu ;*


har precis tp fixat klart mig ir nå ;o

senare blire lk m Marina & Pau.

Vet it om d kmr nå fleer ir nå,

men ajaa, idag kommer va en

dag jag seent kmr glömma... :)

Hittils har ja bara haft roligt :)

Jag och Marina såg ju,

Dead Silence i natt, 

och den var sjukt läskig ju o;

Försöker just nu få upp Marina ur sängen ... 

Men hon säger tp ba, mmh, aah, mhh.. 

Gaash!:-D Hon är min bääbis ♥


Aja, puss ;*




//Jessicaaaeeee. 

Av jessica savilahti - 4 augusti 2011 00:50

Shaaaa, jag och Marinababe♥, har precis sett klart, dead silence...

fett läskig den var ändå ;o 

Rekomenderar den verkligen jauu!!!'

Fyfan va ja är taggad att gå på lk senare idag m marina & pau, och kanske nå fler, ;)

läläläläälä, åker hem på lördag ... -.-'

åsän kommer Leona t mig :')

Liksom, igår var jag med Marina och Pauuuu ;*

yeahma'n, alla besöker, http://lampa.devote.se/ , aight ? (;

läälälälä, hennes blogg äger liksom sönder jauu ;* .



Ajaa,. ska tp snart sova ir nå, sen så tar vi nån buss in till centrum,

vid tp 11-12 tiden idag :)

Ajaaaa, säger väll, "Gonatt" vääärlden ♥





/Jessicaaaeeee. 

Av jessica savilahti - 3 augusti 2011 08:44

Hon sitter nu på bussen påväg till Luleå. Hon är framme vid cirka 10:50. Jag själv snackar med henne i telefonen just nu :D <33


Åuss häääjj <33



 

Blogresponse

Presentation


Välkommna in till min blogg!
Jag kommer att blogga lite om
min vardag, släkt, vänner & foto.
Och slänger in dagens outfit då & då.
och kommer även att ha tävlingar
när jag har tid & ork.
Men video inlägg & frågestunder
kör vi dock hårt på!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Arkiv

besöksvärda bloggar!

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards