jessicasavilahti

Alla inlägg under december 2011

Av jessica savilahti - 31 december 2011 18:29

Hallådär!

Hur mås det?

Jag mår iallafall sjukt bra!:-)

Aja, men ska snart ut på stan och fira nyår med girlzen & boyzen ;)

Lär bli bästa nyåret hittils ja0!

Sitter & skypar med sEbbe & lInus just nu :D

He är ju khnas!:D

mEN jag bloggar senare om jag pallar.

bjuder på en smexig bild!


 

xoxo Jessica.

Av jessica savilahti - 30 december 2011 21:58

hALLådär!

Kom hem från sävast för ett tag sen.

Vart sjukt jävla hårt och det sved att säga hejdå till dom underbaraste vännerna dära!

Fyfan, tårarna rann på bussen FTW.

Åt helvete med att jag alltid ska bo så jävla långt bort från allt och alla.

HATA HAPARANDA HATA!

FML!


bjuder på en bild som är tagen på gallerian i boden :-)

 

bloggar imorgon...



xoxo Jessica

Av jessica savilahti - 28 december 2011 10:34

Godmorgon!

Just nu pillar jag & Miranda pung!

Vi sitter på mitt rum och fixade oss precis!

Och ska snart äta något tror jag, och sen går bussen halv 1 :-)

Nåyeah, igår var en allvarligt talad chill dag... ;)

Men har ingenting mer att skriva om!

Så vi får höras ;)


 

xoxo Jessica

Av jessica savilahti - 27 december 2011 20:31

Hallå!

Sitter just nu och tjeckar in tv;n, medans mamma gör slingor i Mirandas hår :-)

Njååååååå, var idag och köpte skor, på rajala.

Och igår var jag in på gina och köpte två sjalar, en långärmad & leggings.

Nåjååå, imorgon åker vi till sävast!

Och jag kommer hem på fredag!:)

Sen kanske jag åker dit tisdag den 2 januari igen :)

aja, men vi får la höras :)


 

xoxo Jessica

Av jessica savilahti - 26 december 2011 13:10

Godmorgon...

JAG VILL SOVA!

Fyyyffhaaaan, trött som ett jävla svin.

Men Alex kom och tvinga mig att fara ut...

Men jag ork iT!

FML!

aja, snackar skype med Hampus & Frida just nu...

pyss!






xoxo Jessica

Av jessica savilahti - 25 december 2011 23:52

Hallådär kött & blåbär, joujou, hiltulati här!

Sitter hemma & pillar pung med bästavän!<3

Vart på femtio års fest idag, mötte upp bästavän.

Var där i en 1 timma ungefär, och sen for vi ut med folket.

Vi snackar snackade skype med MATTIS DEN KORVEN!<3

hiih, min hursomhelst, fick ny mobil i julklapp o allt sånt.

LOVAR, ska bli bättre på att blogga , pussoknull!



cha0.


 

Något fin elr nå, innan femtioårsfesten... Och lockade håret efteråt, så håret vart annorlunda, fick tyvärr ingen bild på det.



xoxo  Jessica.

Av jessica savilahti - 23 december 2011 14:32

Gomorgon!^

Vakna för kanske en 20-30 minuter sen...

Tror jag somnade med webben igång inatt när ja webba med Rasmus...♥

Inte smart, nejnej!:o

Nej men hursomhelst, just nu sitter jag och chattar med Towe & älskling♥

Och smsar m segjoakim...♥

Ska snart iväg & handla julklappar tror jag!

Bloggade lite kort bara...

Imorgon är det jul!!!!!!

Bloggar senare!




xoxo Jessica.

Av jessica savilahti - 22 december 2011 18:44

Hallådär!

Kom hem för ett tag sen.

Var på ikano en sväng med systeryster.

Hon köpte present till Tindra♥

oså var vi in på candy world o köpte lite svuull över natten x')

Viktigt att jag jobbar bort dom kilon jag gått upp dom senaste veckorna...

Men hursomhelst, lyssnar på musik...

Ska snart fortsätta med bild saken på facebook, allt  o alla tjatar.

Så förbannat jobbigt... Men nog pratat om facebook!

Imorgon vet jag inte, kommer ju bara fira jul med pappa och hans släkt i år...

Eftersom mamma inte vill se mig längre...

Men aja,


 


xoxo Jessica

Blogresponse

Presentation


Välkommna in till min blogg!
Jag kommer att blogga lite om
min vardag, släkt, vänner & foto.
Och slänger in dagens outfit då & då.
och kommer även att ha tävlingar
när jag har tid & ork.
Men video inlägg & frågestunder
kör vi dock hårt på!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Arkiv

besöksvärda bloggar!

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards