jessicasavilahti

Alla inlägg under september 2011

Av jessica savilahti - 29 september 2011 11:04

Dag 3 - Veckans Låt (y'


Veckans låt är,

Just nu sitter jag på Engelska lektionen och tjillar med Sissela... Inget att göra när man glömt skåpnyckeln hemma och alla uppgifter är i skåpet... Lyckat (y'

Var somsagt hos socialen idag... Ah det gick hyffsat bra (y'

bjuder på en bild (y'

sexigt...

aja, puss...


/Jesssicaaaee. 

Av jessica savilahti - 28 september 2011 16:10

Dag 2 - Hon/Han jag skulle göra allt för.

   Jag skulle göra allt för Raakel & Lydia<3.

Dom är dom som är dom underbaraste vännerna som finns.

<3


aja, just nu sitter jag bara och tjillar hemma hos Raakel ;

vi har tatt lite bilder hära ;)


             HIHIHI,, KNAAAS :D


aja, hejdå :D /Jessicaaeee.

Av jessica savilahti - 26 september 2011 21:17

Dag 1 - En person jag aldrig glömmer.


Den personen jag aldrig glömmer är,

Linda Savilahti, den bästa storasystern som bara finns♥

hon finns där för mig när jag behöver henne, och jag kan lita på henne,

och säga allt till hon, vi har våra bråk, men syskonkärlek♥

bråka måste man väl alltid nångång göra? (a'

hursomhelst, jag älskar dig storasyster, vi två mot världen♥

  världens finaste storasyster♥


/Jessicaaaee.

Av jessica savilahti - 26 september 2011 13:44

Börjar med Listan imorgon eller senare ikväll!:)


Dag 1 - En person jag aldrig glömmer.

Dag 2 - Hon/Han jag skulle göra allt för.

Dag 3 - Veckans Låt (y'

Dag 4 - Dagens Outfit.

Dag 5 - Något/Någon jag mår illa av att se.

Dag 6 - Favorit Serie.

Dag 7 - En bild + Lite information om mig.

Dag 8 - Min största dröm.

Dag 9 - Något jag verkligen vill ha.

Dag 10 - Ett ställe jag aldrig glömmer!


/Jessicaaee.

Av jessica savilahti - 26 september 2011 13:37

Gomorgon!:)

Vaknade ganska nyligen ;) 

Vi är ju somsagt lediga från skolan idag så ah :)

Stallet senare ikväll då :)

Hihi, idag tänker jag säkert bara chilla hemma innan stallet :)

Åt nyss lunchen :)

Blev somsagt renskav & mos :) 

Jag har inget intressant o blogga om eller så, 

men asså ah, ska börja med en 10 dagars lista :)

& jag lovar er en sak, ska börja blogga minst 1 gång om dagen :)


bjuder på en knaas bild :)


   /Jessicaaeee.

Av jessica savilahti - 25 september 2011 20:51

Kvällens låt (Y)

Jag älskar denhär låten, så jävla grym asså.

Får mig att älska livet.


HELT KLART EN JÄVLA HISS TILL DENNA LÅT!


/Jessicaaee.

Av jessica savilahti - 25 september 2011 17:14

Hejsan!:)

Som ni ser så har bloggen fått en ny header :)

Men ah... Idag har jag vart på rajala med Mira,

och sen var jag med Bästa Lisa & Lela :)

Som åker hem nu... :/

Men eftersom vi fick höra att våra föräldrar

känner varandra sen 1-6an i skolan ;o

så lär det väl att åka till Lisa ganska ofta eller så :D

Hihihi:D 

Färgade även håret ännu blondare igår ;)

Asså en fråga bara, tycker ni jag ska ta bort bloggen?

inga läsare eller så...


Men bara en fråga.


Bild :)


Aja, ciaa00. 

/Jessicaaaeeee. 

Av jessica savilahti - 25 september 2011 01:54

Guess what ? ;)

Jag har färgat håret nu!:D

llälälälälälä, snackade skype m Martin<3, i ungefär sådär 2 timmar (a'

så gåre ... Mamma är ute med sina kompisar...

Jag och kusin är barnvakt...

Men kusin sover... :)

Aja, sitter här & skyyymar sönder... ;o

Aja bjuderr på en bild.


  oredigerad osv...


/Jessicaaeee..


vart jag mig i världen vänder

står jag här med tomma händer

väntar efter något som kan rädda mig.

http://www.youtube.com/watch?v=jI2EcRXR7RU <3

Blogresponse

Presentation


Välkommna in till min blogg!
Jag kommer att blogga lite om
min vardag, släkt, vänner & foto.
Och slänger in dagens outfit då & då.
och kommer även att ha tävlingar
när jag har tid & ork.
Men video inlägg & frågestunder
kör vi dock hårt på!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Arkiv

besöksvärda bloggar!

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards