jessicasavilahti

Alla inlägg under oktober 2011

Av jessica savilahti - 27 oktober 2011 11:08

Tjatja..

Sitter just nu på engelska lektionen...

Lunch 11:30 ... Nånslags Köttsoppa idag -_-

Hata skol lunchen hata..

men aja, funderar på o gå hem och äta..

Eftersom min manda är där ;)

Thihihi, nejmen aja, palla blogga ..

Mår så sjukt jävla dåligt, puss...


 

bjuder på en gammal bild sen i somras...

/Jessicaaaeee.

Av jessica savilahti - 26 oktober 2011 12:03

Tjenare alla jessicas blogg läsare!


Fick lov av jessi att gästblogga sitter o chillar med Angelica , Louise , Linnea och Julia har snart No (n'  jaja men jag har typ inget att säga igentligen fick bara lust att gäst blogga åt någon o då fick jag göra det åt Jessica :) !! Jaojaoo nu får ni alla jessicas läsare hare gött och kolla in på min blogg -> jessica2 <- :D


ingen bild denna gång då jag gästbloggar :)!

Av jessica savilahti - 26 oktober 2011 11:19

Tjo, var ute och fotade med Anni för ett tag sen.

Vi fick en uppgift i bilden så att :)

Här kommer några bilder, dom är lite redigerade men.. :)


       

 


/Jessicaaaeee.

Av jessica savilahti - 25 oktober 2011 11:15

Tjobreeh!

Sitter i skolan och är phet sur...

Fyfan, skolkade spanskan..

No lektionen gick åt helvete tror jag iallafall..



aja, pusstjo.




/Jessiccaaeee..

Av jessica savilahti - 24 oktober 2011 20:41

Tjopreeeh,

just nu chillar jag puung o pratar i telefon med någon rolig sak xd

hahahahahahahaha, nejmen jag saknar sävast som in i helvetes jävla mkt♥

ska dit fler gånger, svär.

Om 2 veckor kommer Miranda till mig :D

SHALALALALALALA!

Puss!





/Jessicaeee.

Av jessica savilahti - 24 oktober 2011 15:10

Hejsan allihopa!

Tänkte bara meddela att jag är hemma just nu..

Och att jag sitter i biblioteket o chillar..
Tänkte att jag tar o lugnar ner mig efter allt som hänt idag.

Innan jag går hem!

Men hursomhelst, jag älskar min bebe mest utav allt!

Är så jävla trött på allt skitsnack som sker i skolan,

medans idioterna i klassen sitter o skriker ut allt som hänt hemma hos mig..

Hur tror ni det känns när man blir utskrattat pågrund av att ens pappa gör bort sig?
Hur tror ni det känns när alla i korridorerna sitter o skrattar o pekar på en när man går förbi?

Hur fan tror ni att det känns när nätmobbningen sker tillräckligt för ofta, va?!
Jag är helt slut, jag orkar knappt jobba på lektionerna längre heller..
Lärarna blir sura, o skickar ut mig..

Men dom förstår inte vad jag menar med, " Jag mår inte bra "

asså ååh, om någon en vacker dag skulle förstå hur jag kände mig, så skulle jag ens få ett litet fuckin leende på läpparna...


 

jag älskar dig ♥



/Jessicaaaeee.

Av jessica savilahti - 23 oktober 2011 14:43

Saknar min Puddi<3

Av jessica savilahti - 23 oktober 2011 14:42

Hejsan...

Jag vill inte hem det bara är så!


HEJDÅ!

Blogresponse

Presentation


Välkommna in till min blogg!
Jag kommer att blogga lite om
min vardag, släkt, vänner & foto.
Och slänger in dagens outfit då & då.
och kommer även att ha tävlingar
när jag har tid & ork.
Men video inlägg & frågestunder
kör vi dock hårt på!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Arkiv

besöksvärda bloggar!

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards