jessicasavilahti

Alla inlägg den 22 oktober 2011

Av jessica savilahti - 22 oktober 2011 19:12

Hej alla Jessicas söta läsare!


Sitter i mitt rum o lyssnar på musik och gör ingenting. Hoppas att allt är bra med er. Har för några timmar sen kommit hem från farmor och farfar det var helt okej där specielt kuul att få träffa dem förstås :) . jag har en fråga till er ! , Är det så för er att om ni känner er lite ut tråkade o ledsna o så slår ni på musik så blir allt helt okej och bra igen :) , så är det för mig så vad vore livet utan musik !!;d  aao , nu har jag inget annat att säga så vi får höras mera senare i kväll typ !


Bruno mars - Count on me

 

Av jessica savilahti - 22 oktober 2011 12:59

Hej alla jessicas läsare!


orkade inte blogga nå mer efter senaste inlägget från igår men ni fick ju i allafall något att läsa då jessica bloggade själv :) . sitter just nu hos farmor och farfar ska alldeles snart stänga datorn och gå o umgås med dom eftersom jag inte träffar dom så mycket :) kan meddela redan nu att det kan hända att jag inte kommer kunna uppdatera så bra under morgon dagen åt jessica eftersom vi ska åka o hälsa på hos gammel farmor så ni får stå ut med att bloggen kan vara o uppdaterad om inte jessica själv bloggar :) . Men nu så ska jag inte driva ut på det här inlägget så att ni orkar läsa allt ha det bra så hörs , Senast då jag uppdaterar igen åt henne eller så gör hon det själv Hejs!!

  Någon bild från Jessis arkiv :p

Blogresponse

Presentation


Välkommna in till min blogg!
Jag kommer att blogga lite om
min vardag, släkt, vänner & foto.
Och slänger in dagens outfit då & då.
och kommer även att ha tävlingar
när jag har tid & ork.
Men video inlägg & frågestunder
kör vi dock hårt på!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Arkiv

besöksvärda bloggar!

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards