jessicasavilahti

Alla inlägg under januari 2012

Av jessica savilahti - 27 januari 2012 12:02

återigen bloggrape...

Av jessica savilahti - 27 januari 2012 12:01

Återigen bloggrape av Jessica2 :D 

Av jessica savilahti - 27 januari 2012 11:58

I know , sku ta blogg paus men orkar inte eller  , kommer typ blogga då och då ... Alltså just nu sitter jag o tänker på vad mitt liv skulle vara utan denna låt " INGENTING ABSOLUT INGENTING" här kommer låten :) Ta er tid att lyssna!



 

Av jessica savilahti - 27 januari 2012 08:57

Sitter i skolan och tänker på allting...

Liver är åt helvete, lovar!

Jag orkar snart inte mera..

Så jag tar en bloggplaus ett tag fram över...

Tills jag har lust att blogga igen helt enkelt...

Jabratackhej!

 

Av jessica savilahti - 26 januari 2012 17:25

Just nu chillar jag pung..

Fick min födelsedags present när jag kom hem av mamma :-)

En rosa ziperall :)

Gode nice osv...:D

Snackar skype med nå randoms och spelar wordfeud ;'3 

mweheheh, börjar ju nästan bli beroende nu när jag fått tbx min mobil från lagningen ;'3

Men hursomhelst, vi får höras!

 

Av jessica savilahti - 26 januari 2012 11:48

VAR EN FUCKING BLOGGRAPE AV JESSICA2 :D

MMWHWHWHWHWE, FAST JAG SAKNAR HENNE SOM FAN& MÅSTE UMGÅS M HON SNART!

Av jessica savilahti - 26 januari 2012 11:06

PUSS PUSS, CHAOCHAO ALLA!


Sitter just nu o baah chillar pung mää nåra brudar.. Fyfaan vad dom e bäst alltså <333 Alltså med det här inlägget ville jag bara säga att jag verkligen äälskaar mina vänner alltsåå daaaah . Dom som drygar mot dom får med mig att göra alltså jag älskar verkligen Jessica2 asså hon e bara för cool o fyfaan vad jag saknar dig tjejen , vi måst träffas snart men alltså nu ska jag draa o fota lite egopix så vi höres chachaaao love you guys , peace out ! 


Tycker att alla ska lyssna på denna köna låt fyfaaan vad bra den äär alltså , ! LOVE MUMIN DAAHLEN ❤

 

Av jessica savilahti - 26 januari 2012 10:37

Sitter och chillar vid skåpen just nu.

Hade precis matte, och snart börjar engelskan.

Jajaja, idag ska jag väl inte göra någonting.

Senare vid 6 ska jag träffa min kontakt person, vi ska väl bara snacka och så.

Börjar bli lite svåra tider igen med pappa åde.

Han är väl borta snart...

Men inte mer prat om det, jajaja.

HAHAHAHHA normal klass som står å typ " shufflar " :D

HAHAHAHAHAHAHAHHA

bjuder på en låt & en bild.


      

Blogresponse

Presentation


Välkommna in till min blogg!
Jag kommer att blogga lite om
min vardag, släkt, vänner & foto.
Och slänger in dagens outfit då & då.
och kommer även att ha tävlingar
när jag har tid & ork.
Men video inlägg & frågestunder
kör vi dock hårt på!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Arkiv

besöksvärda bloggar!

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards