jessicasavilahti

Alla inlägg den 25 januari 2012

Av jessica savilahti - 25 januari 2012 15:05

chaao! Alla Jessicas Läsare (: 

Jag har väll inte så mycket igentligen att säga men hade bara lust att  blogga orkar dock inte göra det på min egna ASUGJFDSFDHFG dåliga blogg så jaa eftersom att jag inte egentligen har så mycket att säga så får ni ta o lyssna på låten här under , den e grym plus att bästa bandet ever också sjunger den :)) Ha Det bäääääst❤ :)


OneDirection - One Thing




Av jessica savilahti - 25 januari 2012 14:35

Videon handlar om mig & min alldrabästavän Miranda Hiltula.

Jag älskar denna brud över allt annat!

Det ska vi två , ända tills graven.

Eller, vi ska aldrig skiljas åt!

JAG ÄLSKAR DIG!

Av jessica savilahti - 25 januari 2012 10:10

Just nu sitter jag på teknik lektionen . _  . 

Okoncentrerad osv... Teknik enda tills halv tolv ._.

FML!

Idag ska jag väl inte göra så värst mycket....

Bara pilla pung, så satans kallt där ute!

+ att det snöar, vilket jag hatar!

Snön är härlig, men jobbigt att va ute när det snöar och blåser...

Ja, ni förstår....


Men jaja, vi får höras.


   

Blogresponse

Presentation


Välkommna in till min blogg!
Jag kommer att blogga lite om
min vardag, släkt, vänner & foto.
Och slänger in dagens outfit då & då.
och kommer även att ha tävlingar
när jag har tid & ork.
Men video inlägg & frågestunder
kör vi dock hårt på!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Arkiv

besöksvärda bloggar!

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards