jessicasavilahti

Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av jessica savilahti - 21 oktober 2011 20:17

chacha, sitter hemma hos mirre nu,

osåär även hugo och anton här :)

oså ska vi o möta någon typ :D

HAHAHAH, nejmen nu ska vi se film, puss!

Av jessica savilahti - 21 oktober 2011 19:09

Hej Alla jessicas läsare!


Somsagt så har jag ju lovat att hålla i gång jessis blogg medans hon är borta och det kan även hända att jag gästbloggar då och då fast hon e hemma och kan blogga:) jaja men i allafall ... Just nu sitter jag o chillar  och lyssnar på musik ,ska om ett tag se idol och dit på lite godis och dricka= myys ;) Som ni vet så har jag en egen blogg också , så för att komma till den klickar ni -> HÄÄÄR <- Thihii !(: . men har inget annat att säga så återkommer senast till Jessis under dagen imorgon men vi får ju se hade gött alla Jessicas läsare !


En bild från We  it bara för att ni får något att titta på efter att ni läst inlägget

    

Av jessica savilahti - 21 oktober 2011 13:18

Hej !!


Just nu sitter jag o väntar på att Evv ska börja. Fett skönt med freedag:D!! Jajaa alltså jag tänkte ha en frågestund här på jessicas blogg så ni får ställa frågor åt henne och så får hon svara på dom sen när hon kommit hem :))!! Ha det gött så hörs vi senare i kväll igen , Hejs!


-Bild löst inlägg.

Av jessica savilahti - 21 oktober 2011 09:36

Hej Allihopa !


Som sagt så kommer jag gästblogga här tills söndag eller måndag eftersom jessi har åkt till sävast och hon kan inte blogga där borta så jag har lovat att gästblogga åt henne, jag vet inte vad jag ska skriva om sitter på lektion just nu men fick vara vid datorn eftersom jag redan sett början på filmen när vi har språkval och då vet jag typ vad som händer :)  jajaa jag skulle bara uppdatera åt jessi snabbt , så vi får ta och höras senare . Hejs hade bra och kolla gärna in på min blogg ->Hääär


En bra låt som ni verkligen borde lyssna på!

Av jessica savilahti - 21 oktober 2011 08:47

Så jävla grym, kärlek t låten♥

Av jessica savilahti - 21 oktober 2011 07:37

Gomorgon!:)

Somnade först vid 5.. Även fast jag la mig i sängen 11... :o

Hurfan kan det vara möjligt? O.o

Oså ah, har plattat håret, och tagit på mig ett linne,

men hitta fan inga byxor... :o

Shit, aja, men hursomhelst, jag funderar på o hoppa på bussen

på E4, istället för att börja gå mot busstation såpass tidigare bussen går..

Så jag går o ställer mig på E4 vid typ tjugo/kvart i 10 , o väntar på bussen :)

Men hursomhelst, det kommer dyka in gästbloggningar här,

eftersom jag inte kommer kunna blogga under helgen,

så Jessica kommer gästblogga här!:)


Men aja, det var väl allt, eller?

Ciao.



/Jessicaaaeee.

Blogresponse

Presentation


Välkommna in till min blogg!
Jag kommer att blogga lite om
min vardag, släkt, vänner & foto.
Och slänger in dagens outfit då & då.
och kommer även att ha tävlingar
när jag har tid & ork.
Men video inlägg & frågestunder
kör vi dock hårt på!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Arkiv

besöksvärda bloggar!

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards