jessicasavilahti

Alla inlägg under oktober 2011

Av jessica savilahti - 20 oktober 2011 18:57

Hej allihopa Jessica2 här!


Glaaud tjej hära när man får gästblogga på denna bruds blogg!

Jaja , sitter o snackar skype Med Jessii och David:) vi är fett sociala! , vet inte vad jag ska skriva om så ni får ta och lyssna på denna köna låt! innan ni lämnar denna blogg kan ni väll också kolla in på min blogg o då klicka ni ->här



What are words - Chris medina 

Av jessica savilahti - 20 oktober 2011 18:50

Ny header!

Tycks ? (:

www.jjessicat.blogg.se

Tycker ni borde läsa denna bruds blogg , grymt fin & intressant!:)

Aja, sitter just nu och packar inför imorgon, oså har jag köpt en

everest väska från stadium, fick bonus på den ;)



/Jessicaaaaeee.

Av jessica savilahti - 20 oktober 2011 13:47

Godag!;)

Hah, idag har jag bara chillat, vaknade där vid två tiden.

Och ska snart hoppa in i duschen, och sen ska jag typ hänga

med morsan & dom till IKEA, åsen ska jag hem & packa :')

Får väl tvinga morsan att gå in på stadium eller intersport med

mig och köpa en såndrä väska man kan bära på axeln :)

Så jag kan packa oså :)

Imorgon klockan 10:00 går ju bussen t Luleå,

och så under tre jävla timmar ska jag gå runt på strand gallerian,

shopping & smedjan o kolla kläder typ ;)

Ba föratt driva tiden tills Miranda & Hugo kommer :)<3

Längtar redan!<3

HAHA, aja, under helgen kommer jag mest troligen inte

kunna blogga, eftersom jag inte kan ta med min egna data -_-

den är kvar i skolan, jävla fittskola...

Blir så jävla less på att jag måste strAffas av något jag själv INTE har gjort...

Men aja hur som helst, bloggar ett långt inlägg nu ;)

Sen blire väl o äta pyttipanna eller något sånt!:-D

Tänkte även meddela att jag ska börja gå varje kväll.

Ska försöka gå ner i vikt lite grann bara :)

Bara på med musik i öronen, och gå runt hela stan på kvällen...

Fy så skönt!

Fyfan va dåliga väder det har vart, hemsk storm!

Nu skiner solen, men det är ändå något enormt kallt...

Men nu ska jag hoppa in i duschen, och fixa mig, sen blire IKEA,

med mamsen o dom :)

Aja, ciao.


 



/Jessicaaaeee.

Av jessica savilahti - 19 oktober 2011 13:59

Fanfanfan!

Nu fan ska jag börja blogga, svär!

Aja, två dagar kvar, sen blire,

Hejdå Haparanda! :D

Hej Sävast♥

Fyfan va skönt att slippa äckel haparanda i tre dagar!

Bussen går klockan 10:00 på fredag, och är i Luleå 12:35,

oså får jag vänta i tre timmar innan Miranda & Hugo♥ kommer...

Vad ska jag då göra?

Sitta på busstation, dra runt & kolla på strand, shopping & smedjan kanske? :')

Eftersom alla i luleå har skola så hittade jag ingen som vill sällskapa mig heller... :-(

Men aja hur som helst, då taggar vi sävast & även för " jordens undergång " på fredag.. Asså helt allvarligt talat, Harold Camping borde sättas in på mental sjukhus eller något sånt... Han ska väl inte behöva sitta o skrämma skiten ur folk heller? ;s Fyfan va less jag börjar bli... Men vi får väl se, har han fel en tredje gång eller inte? ;) Vad tror ni :D

HAHAHAHAHAHA, så skrattretande han är...

Jaha.

Då var det dags igen.

Domedagsprofeten Harold Camping hävdar att jorden går under.

På fredag.

Han har haft fel både en och två gånger.

Men predikanten Harold Camping fortsätter att hävda att domedagen snart är här.

Fick stroke

Hans senaste tips, att den sista dagen var kommen 21 maj, orsakade en hel del uppståndelse.

Och ja, bevisligen hade 90-åringen fel.

Den enda vars tid nästan var kommen, var faktiskt Harold Camping själv. Bara dagar efter profetian drabbades han av en stroke.

Nu har han återhämtat sig. Och räknat om.

Igen.

Ren matematik

För allt handlar om matematik, byggd på detaljer i Bibeln.

Harold Camping hävdar att domedagen ska inträffa på dagen 7 000 år efter att Noak gav sig ut och seglade med arken. Vilket han först hävdade var den 6 september 1994. Och sedan alltså den 21 maj i år. Och nu är 21 oktober den heta siffran.

– Den andliga aspekten av jordens undergång startade den 21 maj. Det var då som Gud lade sin dom på världen. Vi har inte märkt det, men Gud har lagt sin dom på världen och den domen kulminerar den 21 oktober 2011. Då sker jordens undergång, säger Harold Camping till Christian Post.

Bibeln varnar

Så nu är frågan om det blir tredje gången gillt för domedagsprofeten… eller om det kanske istället är i Matteusevangeliets 24:e kapitel som svaret på historien finns.

Där står nämligen:

”Falska frälsare och falska profeter kommer att uppträda med stora tecken och under för att om möjligt bedra också de utvalda.”



ASSÅ SERIÖST!
Dog av skratt när jag läste det...

Aja, bjuder på en ganska så nytagen bild, jo igår ;)


   

Jag & Marcus, ja justja, var ju i Kalix i måndags med Nena!

Vi var med Marcus♥ Pontus♥ & Anton!:)

Fy,Marcus är min lilla baaabee! ;)

Tihihi, men nästa helg kommer Marcus & Potte typ t Happis!♥

Lallalalalalalala!♥


CiaO.

/Jessicaaaaeee.

 
Av jessica savilahti - 14 oktober 2011 15:51

Tjoobreee (:

Sitter vid datorn och snackar skype med Frida,

Var med Miranda igår & i förrgår ;)

Hihi, nästa helg blire boden ja00 bitches ;*

HAHHA, fyfan va skönt att slippa haparanda i tre fkn dagar nästa helg ;*

och föresten, nu har jag HÖSTLOV <3

känn på den bitches ;*


aja, kort inlägg ja0.



/Jessicaee.

Av jessica savilahti - 11 oktober 2011 00:08

Hejsan!:)

Ursäkta för dålig uppdatering...

Har ingen dator om man ska säga det så..

Skoldatorn får jag typ ta hem nästa vecka först..

Pågrund av en händelse som hänt hemma..

Men aja, somsagt nu ligger jag i sängen hemma hos Lydia<3,

Hon sover, ska nog snart sova.

Snackar skype m Martin<3

men ska sova, gonatt;*<3

   

gonatt ;*


/Jessicaaeee.

Av jessica savilahti - 4 oktober 2011 12:44

Alla tjejer i 7an beteér sig som p12or just nu -.-

fyfan va dryga dom är nu, när vi kör frågesport med 6an tjejer mot 7an tjejer..

Blir ba så jävla irriterad, för att när man är med dom så är dom hur snälla som helst, åsen när dom är med andra i sin klass, så är dom fett dryga -.-

hur falskt får det vara.. FYFAN!

kiss my fkn ass.




/En sur Jessica!

Av jessica savilahti - 3 oktober 2011 11:24

chacha bloggen.

nu sitter jah tiewp på SO lektionen tiewp.

Liksom, tvåh fjortisar sitter lite ifrån migh,

eller ah, iallafallh en av dom är en fjortish...

Gash, i don't want to sitt here...

Ohmygash...

Aja, men iaf hursomhelst,,

ignonera min handled på bilden...


  /Jessicaaee.

Blogresponse

Presentation


Välkommna in till min blogg!
Jag kommer att blogga lite om
min vardag, släkt, vänner & foto.
Och slänger in dagens outfit då & då.
och kommer även att ha tävlingar
när jag har tid & ork.
Men video inlägg & frågestunder
kör vi dock hårt på!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Arkiv

besöksvärda bloggar!

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards