jessicasavilahti

Alla inlägg under september 2011

Av jessica savilahti - 24 september 2011 14:23

Ojdåå... Kanske glömt o tala om för er att jag tatt en bloggpaus...

Men now i'm back bitches ;)


uuh så mkt har hänt på sistone...


aja, snart börjar jag fixa mig & drar iväg mot ica & köper hårfärg ;)
sen blire väl senare ikv o fara iväg på nå tacobuffee som mamma anmält
oss till, lär väl bli ganska så gott oså ;)
mums!
Tacos


bjuder på en ofixad bild!;)


 


/Jessicaaaeeee.

Av jessica savilahti - 21 september 2011 20:11

Hejsan!:D

idag har jag inte gjort så mkt, men iaf, jag fick hur som helst

tillbaks min dator idag, ådee, sen har ja ba chillat hemma..

tror jah håller på att bli sjuk tp :o

vafan, ja dööör...

huvudvärk sen igår kväll...

Av jessica savilahti - 10 september 2011 17:25

Tjofan, sitter hemma hos Laura, m två idioter :D

ahahaha, nästa helg ska jag träffa Eric o sånt, fyfan han ä¨år så grymt jävla snygg.

Aja, puss<3

...

Av jessica savilahti - 9 september 2011 21:44

Tänkte slänga in ett inlägg ba fort...

Har bara 6 % på datorn så..

mår skit, sitter på ug, tp depparsönder och ssaknar, och är fett arg på mig själv, dampar, mår fett piss,och är fett arg men vet fan inte vrf, kmr tp svimma när som helst... Aja, tisdag blire mest troligen hem till LYDIA<3





/Jessicae.

<3

Av jessica savilahti - 6 september 2011 11:47

Av jessica savilahti - 6 september 2011 08:24

Heeejj :-)

Idag vakna jag ungefär 07:20, och sen tog det ett tag innan jag fick mitt hår och sitta som jag ville... ._. är så jävla less på mitt hår fan, så jävla fult det är också!

Nu sitter jag på spanskan♥ Språkval♥ lälälälälälä, vi blir bara fler och fler för varje fkn gång ;o'

gash.


Dagens outfit :


Grönt linne från ginatricot 99;-

Leggins från Vero Moda - 150;- ungefär.

Och kofta från ginatricot - 99;-


:-)


Tänkte börja med vahetterenu en sju dagars lista nån dag här kommer den upp,

så håll utskick ;-)

aja, bjuder på en bild :-D


 


/Jessicaaeee

Av jessica savilahti - 5 september 2011 19:52

Skrev min alldrabästvän som har flyttat till göteborg... :-(

Tänkte att jag sku ta och berätta om hans & mina tider tillsammans i tp 1 år ...

Fyyfan, började med att vi tp hata varann ju ;o'

åsen börja jag gilla han åde, sen vart vi vänner.. Umgicks varje dag under sommaren -10 <3, åsen har vi umgåtts sen dess, asså  ffyfan, vill tacka dig efter alla dessa underbara dagar, du lyste upp min dag vart jag än var, och på vilket humör jag än va på... Du fick mig att leé, fyfan vad jag är tacksam för allt du stöttat mig med o allt!

JAG ÄLSKAR DIG!<3

De ba e så ! Due mitt allt, jag svär!

Asså, Nu lyser himlen där jag går
Du tar min hand och visar vägen


  jag älskar dig




Cia0.


/Jessicaeeee.


ilov
Read m
Av jessica savilahti - 5 september 2011 19:46

hejhej, jag saknar jessica, ha'd / jonathandenbästaledin

Blogresponse

Presentation


Välkommna in till min blogg!
Jag kommer att blogga lite om
min vardag, släkt, vänner & foto.
Och slänger in dagens outfit då & då.
och kommer även att ha tävlingar
när jag har tid & ork.
Men video inlägg & frågestunder
kör vi dock hårt på!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Arkiv

besöksvärda bloggar!

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards