jessicasavilahti

Alla inlägg den 4 september 2011

Av jessica savilahti - 4 september 2011 20:30

HAHA, fedt nice dag idag ft; dom beeestaste ;)
Började med att jag och Johanna drog till
Max, o satt där :'D
Sen drog vi t IKEA, och sen så for vi igenom, stadium,
intersport, djur magazinet & candy world helt random ba x)
vi sku egentligen t m-lund, men sen så
ringde robin och bad oss komma t Jala,
åsen var vi med , Jonatan ;$, Robin & Fisken ;d
Åsän så for vi runt på stan o härja, åsen ica, sen sku vi fortf t m-lund då,
men slutade med att vi satt på ica i tp 1 & en halv timma x')
AHAHAHAHAHAHAHAHAHA, jag gick runt m mina gulliga pyjamasbyxor,
blåa med bruna nallar på , vart det står, "sleepy bear" ,
fett gulliga dom är asså, fyfan va alla på IKEA, och ica stirrade på oss x')
men jag vågar iaf va den ja är, o klä mig hur ja vill, så ja skiter i vad andra tycker ;)




/Jessicaaee.


  nytagen, bjuder på den =D

Blogresponse

Presentation


Välkommna in till min blogg!
Jag kommer att blogga lite om
min vardag, släkt, vänner & foto.
Och slänger in dagens outfit då & då.
och kommer även att ha tävlingar
när jag har tid & ork.
Men video inlägg & frågestunder
kör vi dock hårt på!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Arkiv

besöksvärda bloggar!

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards