jessicasavilahti

Alla inlägg den 22 december 2011

Av jessica savilahti - 22 december 2011 18:44

Hallådär!

Kom hem för ett tag sen.

Var på ikano en sväng med systeryster.

Hon köpte present till Tindra♥

oså var vi in på candy world o köpte lite svuull över natten x')

Viktigt att jag jobbar bort dom kilon jag gått upp dom senaste veckorna...

Men hursomhelst, lyssnar på musik...

Ska snart fortsätta med bild saken på facebook, allt  o alla tjatar.

Så förbannat jobbigt... Men nog pratat om facebook!

Imorgon vet jag inte, kommer ju bara fira jul med pappa och hans släkt i år...

Eftersom mamma inte vill se mig längre...

Men aja,


 


xoxo Jessica

Av jessica savilahti - 22 december 2011 13:42

aLLåj!

Loooooov!<3

Sitter just nu hos farmor och farfar och chillar galet.

Chattar med folk på facebook och tänker på lite saker.

Har hänt saker idag också...

Men hursomhelst, idag så hade vi skolavslutning.

Uppträdande och sånt skit.

Jag och Henny sjöng, oh boy & det vackraste.


Känner mig lite förstörd, eller ah.

Jag ÄR förstörd.

Hade tid hos soc idag klockan 1, men sket i o dra dit.

Usch, inte när min kära " mor " var där.

Eller hon är inte min " mor " längre.

Efter det som hänt, menmen.

Somsagt, shit happens, things goes wrong.

But just remember, life goes on. 



/Jessicaaaeee.

Blogresponse

Presentation


Välkommna in till min blogg!
Jag kommer att blogga lite om
min vardag, släkt, vänner & foto.
Och slänger in dagens outfit då & då.
och kommer även att ha tävlingar
när jag har tid & ork.
Men video inlägg & frågestunder
kör vi dock hårt på!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Arkiv

besöksvärda bloggar!

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards