jessicasavilahti

Alla inlägg den 16 december 2011

Av jessica savilahti - 16 december 2011 11:50

aLLå!

Kom hem och åt lite, äcklig skolmat you know ;)

Men hursomhelst, snart EVV, sen kommer mamma med sakerna oså 1 lektion sen, och sen tar vi bussen t sissela<3

Av jessica savilahti - 16 december 2011 09:29

Godmorgon!

Sitter på svenska lektionen...

Orkar inte jobba, har inte gjort det på 2-3 lektioner..

Asså jag menar, måste va nått fel..

För det verkar som att jag bara satsar på engelskan just nu... ._.

Vet inte, men jobbar på för fullt på engelska lektionerna och musiken osv..

Men aldrig matten, svenskan eller no;n eller tekniken..

Men hursomhelst, idag sover jag, ellinor & bedur♥ hemma hos Sissela♥

för hon fyller 12 år idag!

Grattis till henne!♥


Ehm, nyår kommer bli kanon♥ hoppas jag iaf...!

2 Januari drar jag till bästavän♥

Är där i två dagar, sen kommer hon till mig och är hos mig i 2 dagar♥

Nästa söndag träffar jag hon över dagen bara...♥



Aja, bjuder på en fiinfiin bild på mig & sissela♥

 


/Jessicaaeee.

Blogresponse

Presentation


Välkommna in till min blogg!
Jag kommer att blogga lite om
min vardag, släkt, vänner & foto.
Och slänger in dagens outfit då & då.
och kommer även att ha tävlingar
när jag har tid & ork.
Men video inlägg & frågestunder
kör vi dock hårt på!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Arkiv

besöksvärda bloggar!

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards