jessicasavilahti

Alla inlägg under december 2011

Av jessica savilahti - 22 december 2011 13:42

aLLåj!

Loooooov!<3

Sitter just nu hos farmor och farfar och chillar galet.

Chattar med folk på facebook och tänker på lite saker.

Har hänt saker idag också...

Men hursomhelst, idag så hade vi skolavslutning.

Uppträdande och sånt skit.

Jag och Henny sjöng, oh boy & det vackraste.


Känner mig lite förstörd, eller ah.

Jag ÄR förstörd.

Hade tid hos soc idag klockan 1, men sket i o dra dit.

Usch, inte när min kära " mor " var där.

Eller hon är inte min " mor " längre.

Efter det som hänt, menmen.

Somsagt, shit happens, things goes wrong.

But just remember, life goes on. 



/Jessicaaaeee.

Av jessica savilahti - 21 december 2011 20:45

Hallådär!

Vart lite ka0s idag, men vill helst inte skriva ut det på bloggen så^^

Men hursomhelst, var innebandy tunering på skolan idag,

men var inte med.

Så jag, Bedur & Sissela satt på A-hallen och kolla på killarnas innerbandy tunering..

Mycket roligare än o se tjejerna spela!:-D

Men marielundsskolans lag " Team Emma " blev tvåa :)

Men hursomhelst, var på stan idag..

Efter skolan for jag , Katarina, Bedur & Martina och åt på max,

eftersom bedur åker på fredag till Estland...

sÅ vi ville ha riktigt kul den näst sista dagen tillsammans!

För imorgon är det sista dagen vi ses!!!!!!! :-(

Fifan, riktigt jävla kul!

Sen for ja ut med Laura & Jk...

Vill it berätta mer..

Aja, pyss!

Av jessica savilahti - 20 december 2011 14:32

Hallådär!

Idag har vart en ganska chill dag.

Vakna 8 fixade mig, började gå vid 5 i halv 9

mot aspen. Kom fram vid halv.

Och så var jag där med bästavän, emilia & amanda♥

åsen drog ja nå utbrott på en viss person som jag inte nämner namn på...

Men hursomhelst, sitter just nu och dunkar musik med bästa syster!♥

VIll bara meddela om att, Mattis Wennber är världens bästa vän!

Han stöttar mig till 110 % , jag älskar han sjukt jävla förbannat mkt!

Seriöst, vafan vore jag utan honom?!

Inte ett piss!

Skulle inte stå här idag utan honom!

Sen haN kom in i mitt liv, har jag mått mycket bättre.

Fast det har funnits dom tiderna när jag varit riktigt deprimerad som nu.

Men han har fått upp mig på toppen, seriöst!

Vill tacka dig för allt, hoppas du läser dethär!

Skulle kunna göra vad som helst för dig, skulle fan kunna döda för din skull!

Så länge du inte lämnar mig!

Bästavänner for laif!♥


 

/Jessicaaeee.

Av jessica savilahti - 19 december 2011 19:12

aLLå!

Sitter just nu och ser på skräckfilmen, " Stay Alive."

Ehm, spelet är baserad på ett tv/dator spel som finns på riktigt.

Men i denhär filmen så dör man så som man dör i spelet!

Fett jävla hemsk film!

Pausade en sväng för att blogga och tjecka facebook!;)

Hahhaa, hursomhelst, imorgon är jag på Aspen fram tills 12...

Sen har vi julbord på skolan..

Vi är funktionärer på friidrottsmästerskapet för årskurs 7-9 :)

Men aja, pyss!♥

Jajustja, var ju hos frisören idag, färgade min utväxt och toppade lite!:)

Bilden är tagen idag efter frisören!(:


Vad tycker ni ? :-)


/Jessicaaeee. 


Av jessica savilahti - 18 december 2011 21:20

Nu är det såhär att, jag är helt jävla förstörd.

Och kommer inte blogga på ett tag tror jag...

Är lite självmordsbenägen osv!

Men hursomhelst, GONATT!

Av jessica savilahti - 18 december 2011 13:58

Godmorgon bloggen! :-)

Vaknade för en stund sen,

låg i sängen, pappa for till grannen för att äta nå tacos ir nå ;p

Nåh, men hursomhelst, ska snart hoppa in i duschen, åsen börja fixa mig

och sen se om ja orkar rulla mot stan!

Skypar med Mattis (bÄstavÄn) just nu<3

Han betyder!<3

Aja, men sitter i köket och tänker på allt skit..

Och igår blev det samma gamla jävla visa,

satt hemma, somna vid halv 5-fem tiden.

Och vakna vid 1.

Aja, men nu ska jag fortsätta facebooka osv!;*

pusshej!<3


 


/Jessicaaaeee.

Av jessica savilahti - 18 december 2011 04:16

Gjorde snabbt en header osv^

Vad tycker ni ? (':

Svara gärna!:')

Hiss eller Diss på den nya headern ? :)


 

/Jessicaeee.

Av jessica savilahti - 18 december 2011 03:18

Inget är som det var förut
varje början har ett slut.

det var som en saga för bra för att vara sann
jag ville se dig i ögonen o bara hålla i din hand.

 

/Jessicaaeee.

Blogresponse

Presentation


Välkommna in till min blogg!
Jag kommer att blogga lite om
min vardag, släkt, vänner & foto.
Och slänger in dagens outfit då & då.
och kommer även att ha tävlingar
när jag har tid & ork.
Men video inlägg & frågestunder
kör vi dock hårt på!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Arkiv

besöksvärda bloggar!

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards