jessicasavilahti

Alla inlägg den 7 februari 2012

Av jessica savilahti - 7 februari 2012 10:53


 

Rasmus, en sjukt snygg kille som jag bara måste få träffa!;*



   

Jasmin Kensert, som en syster för mig!

Hon bor i västerås, och jag bara måste få träffa denhär bruden!!

Kärlek t bruden dära!


 

Miranda Hiltula, min aldrabästavän!
Nånting som gick snett när allt ba försvann..

Och ah, men jag saknar henne som in i bomben! 


Jacob Skauerled , en sjukt snygg kille i norge som är sjukt snäll & sjukt social!


    

Jakki, en sjukt snygg kille jag är kär i ;$

har inte träffat han sen sist på jullovet...

älskar denhär killen!


Det är väl dem jag vill träffa just nu & jag villvillvill!

fifan!

Aja, pyss!

Av jessica savilahti - 7 februari 2012 00:11

Mobilbloggar lite snabbt bara.Kommer ha bättre frågestund nån dag hära.Just nu ligger jag i sängen och är inne på facebook Via mobilen osv.Men imorgon bär det av mot skolan.. känns som om årSen jag var där sist...Aja, godnaatt!

Blogresponse

Presentation


Välkommna in till min blogg!
Jag kommer att blogga lite om
min vardag, släkt, vänner & foto.
Och slänger in dagens outfit då & då.
och kommer även att ha tävlingar
när jag har tid & ork.
Men video inlägg & frågestunder
kör vi dock hårt på!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Arkiv

besöksvärda bloggar!

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards