jessicasavilahti

Alla inlägg den 27 februari 2012

Av jessica savilahti - 27 februari 2012 21:16

Halåjsan!

Sitter här, med tvillingsjäl

Ska snart duscha, åsen ska vi väl skeda lite uknow ;)

HAHAHAHHAHAHAHA nejmen ah, vi ska väl göra nått :-)

Imorgon skola, åh damn.. Spanskaprov, men har inte plugga..

Så funderar på att skita göra hela provet... . _ .

Nejmen alltså kolla... Den här dagen var helt knas! :-D

men sjukt skojig!

Mwheheheheheheheheh, fick tillbaks min älskade tröja!


Slänger in två bilder på mig å Johanna som avslutning!


   

älskar dig tvilling

Av jessica savilahti - 27 februari 2012 11:09

Halåhalå!

Just nu sitter jag på SO-lektionen med Johanna! :-D

Jobbbade just klart om nån digerdöd osvosv..

Bara så ni vet så kommer jag starta en blogg med Jessica :D

Så kommer blogga på två olika ställen sen!:)

Länkar sen när vi startat och fixat allt ! :-)

Men nog om det, jajajaja efter skolan så ska vi stanna kvar,

 så ska jag och Emelie träna upp våran låt vi ska sjunga! :-)


 

Blogresponse

Presentation


Välkommna in till min blogg!
Jag kommer att blogga lite om
min vardag, släkt, vänner & foto.
Och slänger in dagens outfit då & då.
och kommer även att ha tävlingar
när jag har tid & ork.
Men video inlägg & frågestunder
kör vi dock hårt på!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Arkiv

besöksvärda bloggar!

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards