jessicasavilahti

Alla inlägg den 22 februari 2012

Av jessica savilahti - 22 februari 2012 12:18

HalåådääR!

Sitter just nu på engelska lektionen och bara chillar.

Har slöjd nästa och måste dra tio minuter tidigare,

för ska till socialen & träffa min nya kontaktperson! :-)

Känns så mycket lättare nu efter ett telefonsamtal.

Mer avslöjar jag inte, var så rädd förut typ..

Men nu mår jag mycket mycket MYCKET bättre!

Aldrig mått bättre.

Och visst, det här blogg inlägget kommer bli långt nu,

men ni behöver inte läsa om ni inte vill eller har lust!


Delsvis vill jag tacka min älskling

för att han kom i mitt liv och gjorde

mitt liv så mycket lättare.

Och han är perfekt, helt jävla underbar.

Jag älskar dig Jakki!<3


Och sen vill jag tacka min aldrabästavän

som jag hittat, och att vi kommit varann

såhär nära på sånhär kort tid.

Det vill jag tacka dig för, och du är helt underbar.

Finns ingen bättre vän än du!


Sen så vill jag tacka min storasyster

som finns där för mig om jag behöver snacka,

och stöttar mig upp till 110 %.

Du är helt underbar!

Jag älskar dig!


Sen så vill jag även tacka min kusin

som jag älskar så enormt.

Hon har skyddat mig för allt & alla.

Och hjälpt mig med så sjukt mycket.

Tack för det gumman!


& sist men INTE minst,

en av mina bästavänner,

Lisa, du betyder gumman.

Att vi har så mycket

gemensamt, det är otroligt.

Jag älskar dig, och du betyder.

Vi har ALLTID kul tillsammans.

Tack för att du finns!


Det är dom fem personerna som betyder MEST för mig.

Och som jag behöver mest av allt för att orka!

Blogresponse

Presentation


Välkommna in till min blogg!
Jag kommer att blogga lite om
min vardag, släkt, vänner & foto.
Och slänger in dagens outfit då & då.
och kommer även att ha tävlingar
när jag har tid & ork.
Men video inlägg & frågestunder
kör vi dock hårt på!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Arkiv

besöksvärda bloggar!

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards