jessicasavilahti

Alla inlägg den 18 februari 2012

Av jessica savilahti - 18 februari 2012 22:59

Halåhalå!

Sitter hos Lisa, och hon är typ...trött eller vad man nu ska säga?

Men fyfan va underbart man kan ha kunna ha under den här helgen!

Underbart folk osv, älsk er.

Behöver inte skriva namn, för ni vet vilka ni är.

Men mest av allt mitt hjärta!<3

Men mer detaljer nämner jag inte ;)


Imorgon blir det kanske stan ifall jag har råd åde, för va heter det nu,

kanske inte kan åka hem imorgon, beror på vädret för Lisa's morsa,

släpper inte hem mig om det är snöstorm, för hon är typ rädd för att

bussen ska krocka eller nått sånt? ;p 

Men skit samma, trött är jag men ändå inte...

Men hursomhelst,jajajaja &btw, LELA ÄR OCKSÅ HÄR!<3

kram!

 





Av jessica savilahti - 18 februari 2012 11:54

Tjaja!

Ska väl snart börja gå mot bussen, för vi ska till stan:)

sen kommer jakki o hugo :)

men jaja, Lela hoppar på sen vid coop osv:-)

jajajjajjajaja tänkte bara blogga lite snabbt, heido.


 

<3

Av jessica savilahti - 18 februari 2012 00:41

 


älskar dig gumman!  

Blogresponse

Presentation


Välkommna in till min blogg!
Jag kommer att blogga lite om
min vardag, släkt, vänner & foto.
Och slänger in dagens outfit då & då.
och kommer även att ha tävlingar
när jag har tid & ork.
Men video inlägg & frågestunder
kör vi dock hårt på!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Arkiv

besöksvärda bloggar!

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards