jessicasavilahti

Alla inlägg under februari 2012

Av jessica savilahti - 18 februari 2012 11:54

Tjaja!

Ska väl snart börja gå mot bussen, för vi ska till stan:)

sen kommer jakki o hugo :)

men jaja, Lela hoppar på sen vid coop osv:-)

jajajjajjajaja tänkte bara blogga lite snabbt, heido.


 

<3

Av jessica savilahti - 18 februari 2012 00:41

 


älskar dig gumman!  

Av jessica savilahti - 17 februari 2012 22:50

Kom inte på någon annan rubrik så, men Lisa är bäst efter mig!;)

Hihihiih, slutade med att jag hoppa av bussen och Lisa och hennes mor hämtade mig från busstation :-)

Och sen for vi hem till Lisa, och lämna mina väskor, sen for vi till gården på örnäset :-)

Mewehehehehe, träffade även saknade Wille & Lela dära!<3

Och min & Lisas snygga sexställning vetja ;) 

HAHA, dog! :DDDD

Men knäckte typ ryggen -.-'


Thihihihihihihihihihiihih, vetni ? :o

 Jag och Lisa for t coop o köpte godis och coola, sen gick vi t gården och satt där ett tag sen for vi till coop och köpte värdebiljetter till bussen imorgon för ska träffa Hugo och älskling,<3

Sen började vi gå mot Lisa, oså mitt i allt kom det en sånhära man och typ gick med händerna i fickorna och titta neråt, och sen så helt plötsligt så tog han upp händerna och skrämde skiten ur oss... Och jag och Lisa skrek som fan... Oså han ba, " oj oj , förlåt, förlåt det var inte meningen! "

man ba, " liksom halå?! varför ens skrämma om det inte var meningen?!

Och sen så gick vi en bit oså kommer det en cyklist som såg ut som ett spöke o.O

o han typ försökte stanna vid oss men det var så halt så han gled vidare, tack gode gud!


Och imorgon åker vi in till stan vid 12 och träffar Hugo & älskling0 :-)


Hahahaha men det var typ allt eller?!

Tack för att du/ni orkade läsa!

Ha en fortsatt bra kväll, antar jag! :-)


Av jessica savilahti - 16 februari 2012 19:49

Halåhalå!

Sitter just nu och snackar i telefon med Philip , och typ pillar pung... :D

Imorgon blire hem till Lisa:)

Sen typ träffa älskling på lördag! :)

Äntligen!

Hehehehehehehehehehe, har fan haft svin kul idag...

Vart inne på Emmas, Willes & Sebbe's facebook,

och dom har vart inne på min :DD

Hhahahahahahahan kul liv jag vet ;:d

Gjorde även ett av nationella proven som jag missade när jag var " sjuk "

idag :DDDDDDD

Hheheheheh men har inget o blogga om så vi får höras imorgon!

japratackhei!:DD


 

/Jessica

Av jessica savilahti - 16 februari 2012 08:20

Halåå!

Sitter just nu i skolfiket och pluggar spanska...

Spanska läraren är fortfarande " sjuk " så vi måst arbeta på egen hand...

Jaja, men ah, fett jobbigt när jag inte fattar någonting...

Tror jag byter till engelska ;)

Avslutar med en bild & säger, hejdå vi hörs imorgon.

Och btw, mitt liv är perfekt!

Det kan inte bli bättre än såhär :)


 

Av jessica savilahti - 15 februari 2012 12:08

Hallåj!

Sitter just nu med Amanda och osocial är vi båda som satan.

Men ska nog gå på engelskan nu ändå :DDDDD

Palla komma försent till varje lektion . _ .

Och Lydia & Henny sjunger " boulevard of broken dreams " just nu i musik rummet:)

men nu ska jag gitta t engelskan, puss!<3

Av jessica savilahti - 14 februari 2012 11:27

Glad alla ♥ dag till er.

Just nu sitter jag i skolan, och pillar pung... 

Efter lunchen har jag idrott osv...

Sen svenska och skit...

Depp för jag inte får va med älskling idag... -.-' 


Jajaa, men vi får höras, tjao.


♥ 

Av jessica savilahti - 13 februari 2012 21:37

Bjuder på en underbar låt!

Som får mig att må bra!


Ta'tt chill, ska väl snart lägga mig i sängen  o smsa med ♥ mitt.

Men hursomhelst, kanske blir luleå i helgen, inte helt säkert ännu :-)

Men hursomhelst,  jag knasade runt hela dan idag, flumm osv^^

men ah, en bild & världens bästa låt.

japratackpusshei.


 

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=fvnmb6JkFyg#!

så jävla mke kärlek t låten.

Blogresponse

Presentation


Välkommna in till min blogg!
Jag kommer att blogga lite om
min vardag, släkt, vänner & foto.
Och slänger in dagens outfit då & då.
och kommer även att ha tävlingar
när jag har tid & ork.
Men video inlägg & frågestunder
kör vi dock hårt på!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Arkiv

besöksvärda bloggar!

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards