jessicasavilahti

Alla inlägg den 4 mars 2012

Av jessica savilahti - 4 mars 2012 14:54

Dag 1: En bild som får dig att le.
Dag 2: En bild på dig och din bästavän.
Dag 3: Din facebook profilbild med flest likes.
Dag 4: En viktig person i ditt liv.
Dag 5: Bild på en tid du saknar.
Dag 6: Gammal och ny bild på dig.
Dag 7: En bild från din förra sommar.
Dag 8: En puss eller kram bild på dig med någon annan.
Dag 9: En bild som du tycker visar kärlek.

Dag 10: En bild på någon i din familj.

Av jessica savilahti - 4 mars 2012 11:23

Alåå! (=


Vi har precis fixat oss, ska leta fram USB-kabeln

till min kamera, så kusin kan låna min kamera osv :)

Nog snackat om det.

Vi ska iaf iväg till rajala så Mirre får köpa sin smurfdricka innan hon åker hem ^_^

Men åker ju till henne på fretaaaaag, fyfan va skönt.

Får även träffa mitt ♥ då.

Slänger in nån bild ba :-)


 

Av jessica savilahti - 4 mars 2012 00:11

Som ni såg så bad jag Mirre blogga tidigare idag när jag sku duscha,

men neh, hon ork it x)

Men hursomhelst, idag så åkte Johanna hem och Mirre åker imorgon,

och jag åker till Sävast på freeetaaaag!<3

Fyyyfaaan, just nu pillar vi pung åde!

Slänger in nå bilder osv!;p

Puss!


                        

Nåra bilder ba!;p

Blogresponse

Presentation


Välkommna in till min blogg!
Jag kommer att blogga lite om
min vardag, släkt, vänner & foto.
Och slänger in dagens outfit då & då.
och kommer även att ha tävlingar
när jag har tid & ork.
Men video inlägg & frågestunder
kör vi dock hårt på!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Arkiv

besöksvärda bloggar!

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards