jessicasavilahti

Alla inlägg den 15 mars 2012

Av jessica savilahti - 15 mars 2012 17:17

Slänger in en bild på dagens outfit , och min nya jacka!


 
Dagens outfit!
Ingen aning om vart kläderna är köpta ifrån x)


 
& Jackan som jag fastna för när jag sist var i levi med familjen osv , men inte kunde få.
Men så kom mamma hem med den när hon var dit me sina vänner ! :*

LOVE IT!

Av jessica savilahti - 15 mars 2012 10:56

Halåjsan! =)

Sitter just nu på engelska lektionen , men är lite

borta , så vet inte vad jag ska göra eller så..

Är typ lite vilsen om man ska säga...

Men hur som helst , jag har ont i magen.

Och funderar på om man sku orka

följa med brudzen till max imorgon och äta

efter skolan , för Bedur åker ju till gran ganaria typ

på måndag så, just nu längtar jag mer än allt

till att det ska bli 10 juni för då åker

jag till turkiet med min kära familj :*

Längtar som tusan!

Men känner att det här inlägget börjar

bli ganska så långt , så avslutar med en/två bilder ,tja0w.


   

Blogresponse

Presentation


Välkommna in till min blogg!
Jag kommer att blogga lite om
min vardag, släkt, vänner & foto.
Och slänger in dagens outfit då & då.
och kommer även att ha tävlingar
när jag har tid & ork.
Men video inlägg & frågestunder
kör vi dock hårt på!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Arkiv

besöksvärda bloggar!

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards