jessicasavilahti

Alla inlägg den 16 mars 2012

Av jessica savilahti - 16 mars 2012 22:01

Halåhalå!;)

Sitter just nu i systers rum,  invaderade det för ett tag sen eftersom hon själv inte är hemma ;p

Men ah hursomhelst,

idag slutade jag skolan vid 3 tiden, oså stog vi och typ tjaffsa om vi skulle åka buss eller gå

i typ femtio år kändes det som, men vi beslutade oss för att gå :-D

Eller ah, dom gjorde som jag gjorde och jag började gå då kom efter xD

Sen så åt vi på max , åsen gick vi till coop..

Och sen for vi hem till mig och skulle se " film " men he blev aldrig av,

utan vi satt och nörda dator fram tills 9 typ, 10 över nio kanske sen for dom hem..

Vi live streamatwitter , och skypa med mitt <3!


Bjuder nå bilder ir nåå!


     

Av jessica savilahti - 16 mars 2012 16:36

Chacha bloggen, just nu sitter vi på max med Jasmin, Bedur & Ellinor (=
Vi har fått oss ett antal många skratt anfall osv :)
Ni hittar exakt samma inlägg där  --> http://www.jasminlind.blogspot.com/

Slänger in en bild!
puss!


 

Av jessica savilahti - 16 mars 2012 08:17

Halåjsan!

Sitter just nu nere vid lärar rummet, och väntar på att kuratorn

ska komma , för min kära kusin ska snacka med henne :)

och då följer jag , Bedur & Katarina med henne :)

Och sen har vi NO ._. och sen har vi typ SO..

FUCKLIFE!

Har möte med min mentor idag , för dom hade ringt hem osv... ._.

och sagt att jag tydligen inte mår bra ... ? ;/

Aja , men jag avslutar nu!


He kronglar... Jag kan inte ladda upp en fucking jävla bild! -.-'

Blogresponse

Presentation


Välkommna in till min blogg!
Jag kommer att blogga lite om
min vardag, släkt, vänner & foto.
Och slänger in dagens outfit då & då.
och kommer även att ha tävlingar
när jag har tid & ork.
Men video inlägg & frågestunder
kör vi dock hårt på!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Arkiv

besöksvärda bloggar!

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards