jessicasavilahti

Alla inlägg den 29 mars 2012

Av jessica savilahti - 29 mars 2012 21:09

Aaaaaa, rubriken lyder!

Jag har världens bästaste, underbaraste, finaste, mysigaste, gulligaste, knasigaste, muppigaste & till slut, världens fucking  raraste pojkvän, tjaaa slå den ni!


Men nog snackat om he, idag hade vi sovmorgon till halv 10..

Sen hade vi NP = Nationella prov i matte.. & sen engelska lektion..

Sen lunch.. & sen idrott.. & sen hade vi NP i svenska..

Fyfan! Må nog säga att he var fett skönt med sovmorgon =)

Och imorgon har vi frilufsdag i Kalix , hela skolan..

Men hursomhelst, var och köpte lite sallad, energidricka,fanta strawberry/kiwi & gooooodis (a'

Thihi, och just nu sitter jag ba & chillar med livet & saknar älskling som jag får träffa på torsdag!♥

Då åker jag till allrabästavän!♥

& så är jag hos henne tills på söndag, och så åker vi tillbaks till happis, och hon är hos mig tills på onsdag,

& sen åker hon hem!

Men nog om det, känner att det här inlägget blev långt..

snällt av er som orkade läsa hela, ni betyder era små söta knasbarn!;*

Bjuder på nå bilder som ni säkert har sett förut, men har bildbrist..

Måst fota nya bilder ,jajajaja kram!


 
Världens finaste storasyster!
 
Världens bästa mamma!


  
Jag & Jasmin idag!

jag & bästavän!
     
Egopic's!
 
Mitt snygga linne!

Blogresponse

Presentation


Välkommna in till min blogg!
Jag kommer att blogga lite om
min vardag, släkt, vänner & foto.
Och slänger in dagens outfit då & då.
och kommer även att ha tävlingar
när jag har tid & ork.
Men video inlägg & frågestunder
kör vi dock hårt på!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Arkiv

besöksvärda bloggar!

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards