jessicasavilahti

Alla inlägg den 10 mars 2012

Av jessica savilahti - 10 mars 2012 23:59

 

En månad med världens finaste idag!

Vill bara tala om att,

Jag älskar dig Jakki, du är allt för mig och mycket mer.

Utan dig , vore jag inget absolut inget!

Du får mig att orka.

Du liksom lyser upp min dag bara jag får höra din röst!

Lämnar du mig, vet jag inte vart jag tag världen..

Kommer gå ensam och vilsen då!

För jag klarar mig inte utan dig, jag svär!

Du är mitt allt, bokstavligen allt!

<3!

Av jessica savilahti - 10 mars 2012 23:34

 

Stickad tröja från Ginatricot -
Jeans från HM tror ja , pris vet jag dock inte eftersom detta är Ellens kläder ;) för hon fick låna min ziperall ;)

 

Av jessica savilahti - 10 mars 2012 10:57

" Godmorgon " eller vad man nu ska säga...

Vi sitter hemma hos Mirre nu , sen ska vi väl på stan x)

Igår så träffade jag ju Frida & Emma har nåra bilder

från den dagen.

Åsen så mötte Mirre & Jakki upp mig, åsen så.

Sen träffade jag även Lisa en snabbis :)

Och ja, igår så var vi även hemma hos Jakki

tills halv ett-tio i ett :)

Sen börja vi gå hemåt, och somna ganska så snabbt! :)

Grym dag!

Den hissar jag! (y'


 

Älskar er!

 

Nog är vi väl söta va? ;)

 

Jag älskar dig Bästavän!

Blogresponse

Presentation


Välkommna in till min blogg!
Jag kommer att blogga lite om
min vardag, släkt, vänner & foto.
Och slänger in dagens outfit då & då.
och kommer även att ha tävlingar
när jag har tid & ork.
Men video inlägg & frågestunder
kör vi dock hårt på!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Arkiv

besöksvärda bloggar!

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards