jessicasavilahti

Alla inlägg den 20 mars 2012

Av jessica savilahti - 20 mars 2012 21:04

Hejsan..

Nationella gick åt skogen idag.. Så satans jävla less

på att en sån som jag inte kommer få bra betyg i matten..

Men allt annat.. Orkar seriöst inte med skolan snart.

Men hursomhelst, vi har haft nationella prov & idrott idag..

Eller tja , vi hade idrott med 9orna vi som ville va med : )

Men ah, imorgon är det sista skoldan om man ska säga..

Förutom att vi har hemundervisning torsdag & fredag.

Jajaja, men hursomhelst..

Palla blogga, vi hörs!

Av jessica savilahti - 20 mars 2012 08:28

Halåjsan!

Sitter i skolan , skulle igentligen ha nationella prov i matte nu..

MEN NEJ! Skjuter upp hajna till halv fucking jävla tio..

SEN FÅR JAG INTE ENS VA MED PÅ FUCKING IDROTTEN ,

för engångs skull när jag VILL VILL VILL VILL VILL & FUCKING ÅTERIGEN VILL!!!!

Åh va förbannad jag blir!


men hursomhelst, har börjat vänja mig vid min hårfärg...


hejdå!

Blogresponse

Presentation


Välkommna in till min blogg!
Jag kommer att blogga lite om
min vardag, släkt, vänner & foto.
Och slänger in dagens outfit då & då.
och kommer även att ha tävlingar
när jag har tid & ork.
Men video inlägg & frågestunder
kör vi dock hårt på!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Arkiv

besöksvärda bloggar!

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards