jessicasavilahti

Alla inlägg den 21 mars 2012

Av jessica savilahti - 21 mars 2012 12:24

hm... sitter på engelskan , vi har vikarie..

hmm , vi måste prata engelska om vi ska prata över huvudtaget.. -.-'

Fett störande men ah , har tid " Viljan " klockan tre men vet inte hur jag ska ta mig dit..

Vägrar gå in till stan.. Fuckkk noooo!

Men bjussar på en bild som avslutning och nu ska jag fortsätta jobba om

Hans & Greta! =DDDDD


 

Av jessica savilahti - 21 mars 2012 11:03

Förra inlägget skrev Jessica2 ... :-D

Av jessica savilahti - 21 mars 2012 10:52

Aah meen aa just nu sitter jag baa o asså ba o chillar liksom , idag har jag på meejh lite läppstift liksom vad vore livet utan det alltså daaahh , nemen aaah assåå fyfaan asså skolaaan äger asså liksom vad vore jag utan mina vänner jag vore liksom ingenting aaah alltså och alltså skolan det är ju den som får mig liksom aaah att liksom orkaa , nej men aah nu ska jag dra och lära mig litte matte det måste man ju liksom göra för aah det liksom äger men aaah vi hörs! 

Innan jag drar länkar jag en låt som äger fyfan ni måste lyssna på den =DD 

Blogresponse

Presentation


Välkommna in till min blogg!
Jag kommer att blogga lite om
min vardag, släkt, vänner & foto.
Och slänger in dagens outfit då & då.
och kommer även att ha tävlingar
när jag har tid & ork.
Men video inlägg & frågestunder
kör vi dock hårt på!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Arkiv

besöksvärda bloggar!

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards