jessicasavilahti

Alla inlägg den 27 mars 2012

Av jessica savilahti - 27 mars 2012 12:35

Hejhalåtja!

Sitter just nu på ASPEN och för er som inte vet vad det är,

så är det våran idrottshall i haparanda, eller tja, vi har två.

men här finns det typ gym , löpbana osv :)

medans andra har typ innebandy yta osv.. :)

Men nog snackat om det, sitter med Amandarakas

och typ chattar med ABV, som jag saknar sjukt

även fast jag träffade hon i lördags sist, men ska till

henne på  påsklovet :-)

Och hon kommer till mig sen efter att jag vart hos henne :)

Men hursomhelst, idag ska jag väl bara göra någonting, ingen aning om vad ;)

Bjuder på nån bild bara, så ni får hare så bra!


 
Så ser jag ut idag.
 
-

Rakas!


 

Blogresponse

Presentation


Välkommna in till min blogg!
Jag kommer att blogga lite om
min vardag, släkt, vänner & foto.
Och slänger in dagens outfit då & då.
och kommer även att ha tävlingar
när jag har tid & ork.
Men video inlägg & frågestunder
kör vi dock hårt på!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Arkiv

besöksvärda bloggar!

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards