jessicasavilahti

Alla inlägg den 17 mars 2012

Av jessica savilahti - 17 mars 2012 23:54

Ska nog lägga mig nu , eftersom vi åker vid 9 tiden imorgon...

Gud!

Aja, godnatt!


 

Av jessica savilahti - 17 mars 2012 22:10

Halåjsan!

Kom hem för ett tag sen , ganska så rolig dag ändå (=

Förutom den här magonten som kom från ingenstans mitt i allting.. -.-'

Gör så fucking ont så jag knappt kan gå..

Men ah , har nyss bastat och sitter och facebookar och lyssnar på musik :)

imorgon ska jag på dop , men vill inte..

VILL SE ROBIN LIVE IST!♥


FUCK MY LIFE!


okej avslutar inlägget, är inte på humör heller...


 

Av jessica savilahti - 17 mars 2012 14:01

 

Ett svart linne från lindex, ett linne nån annanstans ifrån & leggins! :-]

& nu ska jag och sola med Emma , sen ska vi umgås!

Av jessica savilahti - 17 mars 2012 11:51

Godmorgon! (=

Vaknade för en stund sen , men är något trött iallafall..

Skypade med William i typ fyra timmar i natt..

Vi sku dygna , men jag förlora.. För jag höll på

att somna framför datorn så var tvungen att gå och sova, HAHA!

Men hursomhelst, idag ska jag väl va med Emma & kanske någon mer? (:

Ingen aning ännu...

Och imorgon ska jag på dop.. Usch!

Jag som hatar sånt osv..


Slänger in nån bild bara!


 

Blogresponse

Presentation


Välkommna in till min blogg!
Jag kommer att blogga lite om
min vardag, släkt, vänner & foto.
Och slänger in dagens outfit då & då.
och kommer även att ha tävlingar
när jag har tid & ork.
Men video inlägg & frågestunder
kör vi dock hårt på!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Arkiv

besöksvärda bloggar!

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards