jessicasavilahti

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av jessica savilahti - 11 mars 2012 21:25

Nu är jag hemma igen!

Helgen är oförglömlig, ojojoj.

Fyfan va grymt asså!

Fredag så var jag med Frida & Emma & även Hanna ett tag :-)

Och sen kom Jakki & Mirre och mötte upp mig, och jag var med dom.

Dom åt på dag'o'bert's och sen for vi till busstation och vänta på bussen..

Och träffade även Lisa en snabbis ! ♥

Och sen var vi hemma hos Jakki resten av kvällen for hem kring halv ett-tio i ett (:

Sen så på lördag åkte jag & Mirre in till stan.

Sen så hämtade vi upp Moa kring 10 över 4,

och åkte till pizzera milano i boden, då Sanna

också kom, och vi åt pizza osv :) 

Sen chilla vi på stan tills bio'n börja.

Vi såg Nobles Testamente , en sjukt grym film,

men as konstigt slut... Svensk , spelad in i stockholm

tror jag iallafall som dom sa i filmen osv :)

Och sen så for vi hem till Mirre och hade enormt kul.

Med Guitar Hero, Buzz, Morot, paprika, gurka & dipp.

Mumsmums, sen så somnade vi kring 5 i morse, och vaknade

vid 11 , och sen så åt vi frukost och sedan så for vi till Jakki,

och då var Hugo där, och sen senare så kom Anton :-)

Och sen så for vi hem till Mirre efter ett tag igen.. 

Och där fick jag spendera min senaste tid med mitt ♥

Fyfan vad jag saknar honom!


& dagens outfit var samma som igår :-)

Stickad tröja från ginatricot & Jeans från H&M :)

Slänger in  några bilder som avslutning! ;)


 
Jag älskar dig Jakki!♥



äLSKAR er brudar!♥


   

Älskar dig Ellen!♥

Av jessica savilahti - 11 mars 2012 13:23

               

Blogresponse

Presentation


Välkommna in till min blogg!
Jag kommer att blogga lite om
min vardag, släkt, vänner & foto.
Och slänger in dagens outfit då & då.
och kommer även att ha tävlingar
när jag har tid & ork.
Men video inlägg & frågestunder
kör vi dock hårt på!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Arkiv

besöksvärda bloggar!

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards