jessicasavilahti

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av jessica savilahti - 8 mars 2012 22:50

Tänkte bara säga, godnatt, sov gott!

Vi hörs på söndag när jag kommer hem!

Läs gärna, för har tidsinställda inlägg ända fram tills på söndag! ;)

Godnatt!


 

Av jessica savilahti - 8 mars 2012 18:26

Slänger in ett snabbt inlägg bara.

Tänkte bara meddela er om att fredag, lördag & söndag

kommer bli tidsinställda inlägg x)

Eftersom jag inte kommer ha tid till att blogga x)


aja, kram!


 

Av jessica savilahti - 8 mars 2012 16:12

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

När började du blogga första gången?

Öhm, måst va för typ två-tre år sen.. Men då gick he inge vidare bra, för ja glömde bort bloggen osv.. Men nu bloggar jag minst varje dag!

Hur ofta bloggar du?

Försöker hinna med att blogga MINST ett inlägg om dagen.. Men ibland blir det fler! :D Men jag älskar att blogga, man kan som nästan säga att det är det jag lever för, och vänner osv!:-)

Om du var fast på en öde ö, vilka 3 saker skulle du ta med?

Random fråga men ah, min aldrabästavän Miranda, min kille Jakki & min bästavän Frida!

Vad var det som fick dig att börja blogga?

Alltså, helt ärligt så vet jag inte... Men typ, jag läse typ dom större bloggarna oså, och kom fram till att kanske vore lättare att blogga, istället för att må dåligt & skära sig åde..:) Och det har helt ärligt fått mig att må bättre.. :) Och ja, jag syftar inte på att jag vill bli stor bloggare eller så, men ah :)

Vilken svordom använder du mest?

Typ, fitta, fan eller helvete osv :)

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.

Av jessica savilahti - 8 mars 2012 15:01

                     

Av jessica savilahti - 8 mars 2012 14:34

Halå, vaknade precis... ;$

Ska snart hoppa in i duschen,

sen fixa lite grejor & sen fa iväg och köpa

en födelsedagspresent till min ABV ♥

Kulkul. Men ah, sen ska jag väl fixa lite ännu mer saker.

packa, och sen bara mysa på resten av kvällen... :-]

Gode skönt, funderar på och gå förbi ica och köpa

kyckling sallad, mums!♥


Slänger väl in någon ny tagen bild som avslutning.

& avslutar med ett Hejdå, ha en trevlig dag! :)


 

Av jessica savilahti - 8 mars 2012 01:19

 

AHAHAHAHHAH DÖR!

Men ibland får man väl bjuda på sig själv!

Av jessica savilahti - 8 mars 2012 00:11

He måst va tiden med Johanna..

Vi har försökt börja ta upp kontakten igen, men he går riktigt sakta..

finns alltid för dig tjejen! 

Blogresponse

Presentation


Välkommna in till min blogg!
Jag kommer att blogga lite om
min vardag, släkt, vänner & foto.
Och slänger in dagens outfit då & då.
och kommer även att ha tävlingar
när jag har tid & ork.
Men video inlägg & frågestunder
kör vi dock hårt på!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Arkiv

besöksvärda bloggar!

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards