jessicasavilahti

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av jessica savilahti - 13 mars 2012 22:45

Halåhalå!

sItter hemma hos pappa & tänker över lite saker.

& funderar med att lösenordskydda min blogg..

Eftersom en viss person sitter och kommenterar

och klagar över att jag bloggar under nån rast i skolan eller så

och påstår att jag måste jobba och få någonting gjort vilket jag alltid får..

Oså påstår han att jag kommer bli alkoholist och inte få något jobb om jag

inte slutar blogga ir nå sånt? ;s

Helt sjuka människor he finns.. ;s

Men ska fortsätta se på lite big brother nu, ta macka & ett glas o'boy till det.

Och sen sova :)

Kram!

Av jessica savilahti - 13 mars 2012 08:17

Godmorgon! :)

Sitter just nu på spanska lektionen och tjillar...

Idag ska jag väl umgås med någon tror jag.

Sen senare tror jag att jag sover hos pappa osv.

Sov där förra natten också :)

Lägesen sist ju, fick träffa saknade hundjäveln ;*

Fyfan va roligt det var att mysa med honom :*

och busa, han såg så glad ut och  vi har saknat varandra.

Han är 3 & ett halv år (a'

Men avslutar inlägget här, utan bild! :D

Blogresponse

Presentation


Välkommna in till min blogg!
Jag kommer att blogga lite om
min vardag, släkt, vänner & foto.
Och slänger in dagens outfit då & då.
och kommer även att ha tävlingar
när jag har tid & ork.
Men video inlägg & frågestunder
kör vi dock hårt på!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Arkiv

besöksvärda bloggar!

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards