jessicasavilahti

Alla inlägg den 9 mars 2012

Av jessica savilahti - 9 mars 2012 09:36

Nu ger jag mig , loggar ut från facebook , dayviews, blogresponse, bloggplatsen & twitter.

Och börjar fixa lite små saker innan jag börjar dra mig mot bussen.

Tjao!

Av jessica savilahti - 9 mars 2012 08:47

Godmorgon mina läsare!

Kom på att jag hinner blogga en snabbis

nu när jag ändå fixat klart alla saker och packat

ner det sista och så vidare.

Kulkul, bussen går klockan tio, och är i Luleå 12:35

och då möter Frida & Emma upp mig :-)

Som ni kanske har läst så åker jag till Sävast idag,

och kommer hem på söndag :-)

Köpte även en födelsedags present till ABV igår.

Kan ju inte avslöja he ännu, för hon brukar läsa min blogg ibland x)

Så, ni får veta vad jag köpte när jag kommer hem , för hon får den först imorgon ;-)

& om jag hinner, så kan jag slänga in inlägg då och då om jag får tillgång

till dator hemma hos Mirre♥

Aja, avslutar med en bild!

Så ni får ha det bra, kram!


 

Av jessica savilahti - 9 mars 2012 08:30

Gammal bild på mig!
 
& en ny bild på mig! :-D 

 

Blogresponse

Presentation


Välkommna in till min blogg!
Jag kommer att blogga lite om
min vardag, släkt, vänner & foto.
Och slänger in dagens outfit då & då.
och kommer även att ha tävlingar
när jag har tid & ork.
Men video inlägg & frågestunder
kör vi dock hårt på!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Arkiv

besöksvärda bloggar!

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards